Veel gestelde vragen
retourneren en ruilen
Indien je het artikel wilt omruilen graag een mailtje sturen met het verzoek om te ruilen, dan sturen we het juiste artikel op met een retoursticker. Dit mag 1 x per bestelling.
Retouren zijn gratis.
Er kan gekozen worden voor de mogelijkheid om een QR code te ontvangen, deze kan dan bij het postnl punt getoond worden op uw telefoon, of mail, zodat u geen sticker hoeft uit te printen.
Waarom geen retoursticker? Dit is gedaan om kostenbesparend te werken en duurzaam. Van de 100 bestellingen worden er 10 teruggestuurd, dat betekent dat er dan 90 retourstickers niet gebruikt worden en in het afval belanden.
Zie onderaan de site voor een link, bij retourneren.
waar wordt de kleding gemaakt?
De kleding van Zazou wordt gemaakt in Europa, Polen, door Poolse dames. Geen kinderarbeid
Hoe was ik de kleding?
Alle kleding van Zazou kan op 30 graden in de wasmachine. Liefst niet in de droger, maar het kan wel.
hoe betaal ik achteraf wanneer een deel teruggestuurd wordt?
na het verwerken van je retour krijg je een nieuw betaaloverzicht, zodat je het juiste bedrag over kan maken
kan ik kleding inkopen voor mijn winkel?
dat is mogelijk, op de site kan je registreren, wel even een mail sturen dat je graag de kleding van Zazou wil gaan verkopen, na goedkeuring wordt je account geactiveerd. Dit is niet mogelijk voor webshops, alleen kleine zelfstandigen.
hoelang duurt het voordat ik de kleding in huis heb?
voor 15u besteld, arriveren de pakjes meestal de volgende dag. Soms duurt het 2 à 3 werkdagen. Rond feestdagen kan het langer duren ivm grote drukte bij postnl, of DHL.
Let op, pakjes worden alleen op werkdagen verstuurd en postnl bezorgt niet meer op maandag.
er gaat iets niet goed met de betaling?
Oeps, dat is vervelend. In dat geval kan je het product beter nogmaals bestellen, de andere, niet betaalde order vervalt dan. Lukt het nog niet, dan kan je het best even een mailtje sturen naar [email protected], dan lossen we dit samen op.
waar is mijn pakje?
zodra het pakje afgegeven is bij de vervoerder, ontvang je een track&trace code zodat je precies kan zien waar het pakje zich bevindt.
Geen track&trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op via de mail [email protected]
een klacht melden?
Stuur een mail met een vraag/of klacht naar [email protected], dan proberen we er samen uit te komen
gebruiken jullie plastic verpakkingen?
We gebruiken gerecyclede zakken.